سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همشهری عزیز:
عملکردموفق تنها مدیربومی وتوانمند آموزش وپرورش شهرستان را از فرهنگیان جویاشوید.
یه صلوات بفرست...
¤ستاد مردمی محسن صرامی¤


نوشته شده در  سه شنبه 90/12/9ساعت  4:14 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

شهر ما آماده شو چون جان جانانت رسید    آنکه میخواهد نماید چون گلستانت رسید

نام نیکش محسن است صرامیش باشد لقب      شاد باش ای شهر ما چون شیر غرانت رسید

بهر آبادی تو  قد را علم بنموده است       تا که نامت را برد بر بام کیوانت رسید

مرد تقوا و نستوح استوار مانند کوه      یاور مستعضفان حامی قرآنت رسید

زادگاه او خمینی شهر شهر عالمان      افتخار اصفهان و کل ایرانت رسید

دیده بگشا آنکه بر تو هست فرزند خلف      حامی حق تو و خون شهیدانت رسید

او به امر رهبری لبیک گفته از وفا      بهر خدمت با تو بندد عهد و پیمانت رسید

نام تو شهر شهیدانست هرگز غم مخور    پی رو خط امام و هم شهیدانت رسید

او بود مرد عدالت مرد صاحب اقتدار            سرو بستان عدالت نور ایمانت رسید


نوشته شده در  سه شنبه 90/12/9ساعت  1:10 صبح  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

به گزارش خبرنگاران واحد روابط عمومی ستاد محسن صرامی، از دیروز صبح  شور عجیبی در بین مردم شهر دیده می شد . مردم روبروی ستادهای مختلف تجمع می کردند و به مطالعه شعارها و راهیافتهای کاندیداهای مختلف می پرداختند . این در حالی است که 9 روز دیگر تا انتخاب سرنوشت ساز نهمین دوره مجلس وقت باقی است .
گفتنی است این شور و شوق وصف ناپذیر مردم و چهره انتخاباتی شهرستان، منطبق با پیش بینی محسن صرامی از فضای شهر ، منش مردم و بینش سیاسی آنهاست. صرامی حدود یک ماه پیش در طی سخنرانی اذعان داشت : ما مشارکت حداکثری خواهیم داشت، چرا که مردم به پیشرفت حد اکثری نیازمند هستند ، توانمند کردن ستاد اجرایی شهر و پیگیری مطالبات مردم، طی همین مشارکت حداکثری در انتخابات به دست می‌آید.


نوشته شده در  جمعه 90/12/5ساعت  8:57 صبح  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

از اونجا که در این چند روز هر پیامکی که توسط دوستداران آقا محسن ارسال می‌شد چند ساعت بعد، برخی افراد اسم آقا محسن را به اسم کاندیدای دلخواه خودشون تغییر داده و ارسال می‌کردند، تصمیم گرفتیم از امشب پیامک‌های ارسالی را ابتدا در سایت ثبت کنیم تا هم از گزند اغیار در امان بمونه و هم اگر برای بازدید کنندگان ارسال نشده اونها هم اطلاع پیدا کنند.
شما هم اگر دوستدار آقا محسن هستید این پیامک‌ها را به دوستانتان ارسال کنید!

امتحان در پیش است

   آزمونی که در آیینهء سی سالهء این شهر غریب

                  خبر از خون دل و زحمت مردم دارد،

اینک اما مردی

      عزم بر خدمت مردم دارد

    دور از این جبهه و آن خط و تمام احزاب

                  از دل پاک و زلال مردم؛

پس رقم باید زد

خوش سرانجام و نکو فرجامی

         بر دل آبی هر برگهء رأی

                            مـحسـن صــرامی


نوشته شده در  چهارشنبه 90/12/3ساعت  8:42 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

در هر دوره از انتخابات شاهد این هستیم که متاسفانه با وجود جلسات خانگی بسیار، سخنرانی‌های جنجالی و تبلیغات اغواگرانه، اطلاعات واقعیِ کمی از کاندیداها به مردم انتقال میابد. شاید در این میان این نکته معیار خوبی برای سنجش کاندیداها باشد که آنکس که به جای آنکه از خودش بگوید، بیشتر از دیگر رقبا بدگویی می‌کند ریگی به کفش دارد؛ اما باز هم توصیه می‌کنیم به حرفهای کاندیداها گوش دهید و این نکات را برای انتخاب کاندیدای اصلح در نظر بگیرید:

1.        وقتی نگاه می‌کنید می‌بینید همه از صداقت می‌گویند، همه دم از خدمت می‌زنند، همه قول می‌دهند و اینجاست که ثابت کردن مسائل و ادعاها سخت تر می شود. یک راه ساده برای ارزیابی این ادعا وجوددارد. باید صداقت، خدمت و تعهد رادر سابقهء قبلی کاندیدا بررسی کنید. ببینید او که اکنون در گرماگرم رقابت‌ این شعارها را سر می‌دهد آیا در دوران مسئولیت قبلی‌اش همینگونه بوده؟  یا نه! ممکن است باز رای بیاورد و همانگونه باقی بماند؟!

2.        شاید برای شما هم خنده‌دار باشد.  اخیرا مشاهده شده بعضی کاندیداها در جلسات خانگیشان به جای اینکه بگویند اگر ما رای آوردیم چه میکنیم؛ می‌گویند اگر فلانی رای آورد چه‌ها که نمی‌کند!!! مطمئنا شما هم اگر در آن جلسه بودید بلند می‌شوید و به آن شخص می‌گویید: لطفا بگو اگر خودت نماینده شدی چه می‌کنی؟ تو از کجا می‌دانی اگر فلانی نماینده شد این کارها که تو می‌گویی را میکند؟ معلوم است تو یا پیشگویی و یا دروغگو که هیچکدام از اینها به درد نمایندگی نمی‌خورند!

3.        اعلامیه هایی که درب خانه تان می اندازند یا در میادین اصلی شهر به دستتان می دهند دو حالت دارند: یا حاوی اطلاعات با ارزشی هستند که کاندیدا را معرفی کرده و یا اینکه سراسر دروغ ‌اند و قصد عوام فریبی دارند. تشخیص این امر مشکل نیست. سابقهء هر کس مشخص است. کافی است آنرا منتقدانه بخوانید. ببینید مطالب آن اعلامیه چگونه مواضع کاندیدا را دربرابر مسائل مختلف اجتماع نشان می دهد و آیا این ادعاهادر او مسبوق به سابقه بوده‌است؟

4.        از چند روز دیگر سخنرانی در مساجد شهر شروع می‌شود. اظهارات و ادعاهای پوچ و فتنه انگیز که حقیقت را مخدوش می کند بسیار آسیب رسان هستند. ممکن است کاندیدایی، عملکرد کاندیدای دیگر را سست، کم مایه و بی ارزش قلمداد کند، اینجاست که شما باید در همان محل، سخنران را مخاطب قرار داده و بگویید: اگر کارکرد رقیب تو در آن مدت زمان کم  اینقدر بی ارزش است تو چرا به آن می‌پردازی؟ بهتر نیست عملکرد خودت را بیان کنی تا مردم در مورد آن قضاوت کنند؟

5.        مراقب کنایه ها باشید. اخیرا شنیده شده که برخی کاندیداهای زیرک که سیاستشان شهره است با اظهارات اینچنینی به کنایه، رقیب را تخریب می‌کنند: «فلانی  آدم خوبی است اما به درد نمایندگی نمی‌خورد! من اگر نماینده شدم او را در فلان پست به کار می‌گیرم!» یا اینکه: « همه می گویند که فلانی ناتوان است اما خود من او را فردی توانمند می‌دانم!». چنین اشارات کنایه آمیز می تواند به راحتی ذهن شما را تحت تاثیر قرار دهد. مراقب کنایه ها باشید و بدانید این صحبت‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن و برانگیزاندن واکنش های احساسی مردم طراحی شده اند.

6.        برخی رقبا در این مدت به جای انکه پاسخگوی عملکرد دوران مسئولیت خود باشند، به فراافکنی پرداخته و زمین و زمان را به هم می‌دوزند که تقصیر ما نبود! در اینجا باید خوب بررسی کنید که چرا کسی که قدرت را در دست داشته نتوانسته آن مشکلات را حل کند؟  باید ببینید آن کاندیدا چرا با وجود آنکه زمان کافی برای برخورد با مشکل داشته است آن را پیگیری نکرده و اکنون در آستانهء انتخابات دوباره به فکر حل مشکلات افتاده؟!


نوشته شده در  دوشنبه 90/12/1ساعت  10:21 صبح  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آرای خاموش خمینی شهر به سبد چه کسی ریخت؟
بیانیه(1)
پیروزی بزرگ
چهار سال وقت واقعا ضیقه!
فرهنگی ها و بازاری ها و همه مردم!
حمایت حاج آقا مکارم
درد دلهای بانو کشاورز
[عناوین آرشیوشده]