سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدینوسیله پیروزی بزرگ جناب آقای محسن صرامی، فرهنگی فرهیخته ، مدیر توانا، حافظ بیت المال و حامی مستضعفین را به همهء مردم ولائی و شهیدپرور خمینی‌شهر تبریک عرض می‌نماییم.

مطمئنا آنچه مهم بود حضور حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری و یاس دشمنان دیرینهء انقلاب اسلامی بود که بحمدلله محقق گردیداما در این میان عده‌زیادی از سیاسیون شهر نیز آزمایش شدند که متاسفانه نمرهء قبولی از این آزمایش بزرگ دریافت نکردند.

همگان دیدند که بالاخره پس از آن همه تخریب‌ها، تهمت‌ها و کارشکنی‌ها، خود مردم دیروز در پای صندوق‌های رأی پاسخ آنها را دادند و با رأی بالا آقای صرامی را راهی بهارستان کردند.

دیدیم که نه تهدیدهایشان تزلزلی در تصمیم محسن صرامی ایجاد کرد و نه تهمت‌هایشان ترسی به دل او و هوادارانش انداخت. نه نظرسنجی‌های جعلی‌شان کارساز شد و نه خیرخواهی دروغینشان ره به جایی برد. دیدیم که سیاست کثیف انگلیسی‌شان اینبار با درایت مردم فهیم شهرستان دامن گیر خودشان گردید و در حالی که دیشب مقدمات برپایی جشن پیروزی‌شان را برپا کرده بودند نهایتا با قیافه‌های عبوس و بهت زده راهی منازل خود گشتند.

این پیروزی بزرگ را به مردم شریف شهرستان خمینی‌شهر، اهالی جوی آباد،وازیچه، اصغر آباد،کوشک و درچه بالاخص روحانیت معزز، خانواده شهدا و ایثارگران،فرهنگیان، دانشجویان، هنرمندان، بازاریان و کلیه اقشار حامی، تبریک گفته و امیدواریم در دورهء 4 سالهء نمایندگی نیز همچون این مدت ما را از کمک‌های خود بهره‌مند فرمایند.

تاریخ و زمان برگزاری همایش بزرگ پیروزی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نتایج آراء به نقل از فرصت آن لاین:

1- محسن صرامی فروشانی ،  31299 رای

2- سید محمدجواد ابطحی، 30711 رای

3- عزیزالله پورکاظم، 17987 رای

4- سید محمود ابطحی، 11946 رای

5- منوچهر محمدی زهرانی ، 3316 رای

6- مهدی صفاریان خوزانی، 1695 رای

7- مصطفی نصیری خوزانی، 1418 رای

8- حسن املایی خوزانی، 1325 رای

9- نعمت مهدوی راد، 880 رای

 


نوشته شده در  شنبه 90/12/13ساعت  9:54 صبح  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آرای خاموش خمینی شهر به سبد چه کسی ریخت؟
بیانیه(1)
پیروزی بزرگ
چهار سال وقت واقعا ضیقه!
فرهنگی ها و بازاری ها و همه مردم!
حمایت حاج آقا مکارم
درد دلهای بانو کشاورز
[عناوین آرشیوشده]