سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ü        معلم راهنما و بازرس آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر

ü        رئیس ستاد شاهد شهرستان

ü        عضو کمیته برنامه ریزی شهرستان خمینی‌شهر

ü        بازرس ویژه فرمانداری از ادارات شهرستان

ü        عضو قبلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خمینی‌شهر

ü        دبیر شورای آموزش شهرستان

ü        عضو شورای فرماندهی بسیج فرهنگیان

ü        عضو فعال خیرین سلامت و بهداشت شهرستان خمینی‌شهر

ü        رئیس هئیت مدیره قرض الحسنه شهید مطهری

ü        رئیس ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان

ü        اولین رئیس بومی آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در طول تاریخ تاسیس این نهاد که با تحول بنیادین و به ثمر رساندن فعالیتهایی که بعضاً در کل دوران آموزش و پرورش شهرستان بی نظیر است.

 

v       ایشان پس از استعفا از سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر مشغول به تدریس در دبیرستانهای امین، طالقانی و سماء می باشد.

v       دلایل این استعفا درجای خود به اطلاع عموم خواهد رسید.


نوشته شده در  جمعه 90/10/30ساعت  5:52 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

آقای صرامی سلام! از آنجا که شما را بسیار دوست دارم و بسیار هم امیدوارم که بارای بالا راهی مجلس شوید دو توصیه برایتان دارم که امیدوارم به کار بندید.

اول اینکه اگر نماینده شدید حتما قورباغه را قورت دهید! این یعنی چه؟ یعنی سخت‌ترین و مهمترین کاری که به نظرتان می‌رسد باید برای شهرستان انجام دهید را همان اول انجام دهید. داشتن یک شروع خوب در ابتدای دوره نمایندگی هم روحیهء مردم شهرستان‌ را تقویت کرده و باعث می‌شود به رأیی که به شما داده‌اند دلگرم شوند و هم نیروی حرکت خوبی را برای کل دوره نمایندگی شما ایجاد می‌کند. درست عین همان کاری که در آموزش و پرورش کردید.
دوم اینکه فیل را آرام آرام بخورید! حتما می‌پرسید چطور باید یک فیل را بخورید؟ من الآن به شما می‌گویم! لازم نیست همه آن را در یک لقمه ببلعید.آن را قطعه قطعه کنید. این یعنی چه؟ یعنی یک کار بزرگ که از هم اکنون مد نظر دارید برای شهرستان انجام دهید و دل مردم این دیار را شاد کنید را به چند قسمت کوچک‌تر تقسیم کنید، بعد فقط روی قسمت اول آن تمرکز کنید و نه هیچ چیز دیگر. آن قسمت را پیش ببرید تا آن را به اتمام برسانید. بعد وارد قدم بعدی شوید. درست عین همان کاری که در آموزش و پرورش کردید.


نوشته شده در  چهارشنبه 90/10/28ساعت  3:1 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

محسن صرامی به غیر از شغل معلمی، در بازار آزاد نیز به صورت جدی حضور دارد. ایشان اعتقاد دارد نقش همهء افراد در داشتن یک اقتصاد پویا برای یک کشور ضروری است. به همین جهت از سالیان دور در عرصهء بازار وارد گردیده و از فعالین این عرصه به شمار می‌رود. این شغل علاوه بر شغل معلمی باعث شناخت هر چه بیشتر ایشان از لایه‌های مختلف جامعه و ارتباط تنگاتنگ با تمامی اقشار جامعه شده است.
محسن در تمامی دوران زندگی، تیزبینانه مسائل خمینی شهر را از حیث فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیر نظر داشته و گاه و بیگاه نظرات اصلاحی خود را مطرح می‌کرده است. ایشان از منتقدین جدی و همیشگی غیر بومی بودن بعضی ار مسولین رده بالا در شهرستان است. چرا که همانگونه که در دوران طلایی مدیریت خویش بر آموزش و پرورش نیز نشان داد، اعتقاد دارد یک مسئول بومی به مراتب شناخت بیشتری نسبت به محیط و مردمانش دارد و در مدت زمان مشابه می‌تواند منشا اثر بهتری باشد.
محسن صرامی معتقد است این شهر مدیرانی دارد که اگر به آنها بها داده شود، می‌توانند با استفاده از فکر فعال خود تحولی در این شهر به وجود آورند. به همین دلیل اکنون نیز با وجود تمکن مالی و نیز وجود فضای کار در مرکز استان باز هم معتقد است باید در خمینی شهر با افتخار ماند و زندگی کرد و خدمت نمود.
اکثر احاد جامعه اعم از دانش آموزانش، همرزمان قدیمی،دوستان و همکاران، او را فردی خوش برخورد با روابط عمومی بالا و فعال و دارای روحیهء خستگی ناپذیر میشناسند و البته در کنار این خصوصیات، قاطعیت ایشان در همه امور زبان زد خاص و عام است...


نوشته شده در  سه شنبه 90/10/27ساعت  6:37 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

یکی از مهمترین خصوصیات یک نماینده توانایی پذیرش اشتباهاتش است. ازآنجا که نمایندگان مجلس به ضرورت اهمیت منصبشان با مشکلات و چالش های بسیار زیادی روبه رو هستند و در جایگاهی هستند که می توانند تصمیمات بیشماری بگیرند (یا از برخی تصمیمات پرهیز کنند)، گاهی ممکن است مسائل خوب پیش نرود و اشتباه کنند. نشانه یک نمایندهء خوب، تنها این نیست که از بروز اشتباهات جلوگیری کند، این است که وقتی مرتکب اشتباهی می شود، از آن درس بگیرد.
متاسفانه بعضی از کاندیداهای انتخابات، هیچ روحیهء انتقاد پذیری و قبول اشتباهاتشان را ندارند. این نه تنها در ایام انتخابات در مورد آنها صدق می‌کند بلکه پس از انتخاب هم حاضر نیستند اشتباهات خود را قبول کنند. یک فکر غلط اینجا وجود دارد که می‌گوید: «من نباید اشتباه خود را قبول کنم.» دلیل آن احتمالاً این است که با این کار آنها اعتبار و قدرت خود را از دست رفته می‌بینند. خیلی وقت ها می بینید که در ایام انتخابات وضع به همین منوال است. خیلی از کاندیداها به بهانه های مختلف از قبول اشتباهشان سر باز می زنند یا خیلی راحت کاری که کرده اند یا حرفی که زده‌اند را انکار می کنند!

 این دسته افراد مطمئنا در ایام مبارزات انتخاباتی قبول هر گونه مشکل در عملکردشان را واگذاری میدان به حریف می‌دانند. هر چند شاید به ظاهر کار درستی انجام می‌دهند اما اگر دقیقتر به موضوع بنگریم خواهیم دید که اگر فردی باتواضع تمام، اشتباهات قبلی خود را بپذیرد و برای جبران آنها راهکار دهد، مردم به صداقت او رای خواهند داد.
خوب! این پیش از انتخابات. اما پس از انتخاب چه؟ وقتی فرد رای مردم را گرفت و وکیل آنها شد چه؟
مشکل اینجا دیگر مبارزه های انتخاباتی نیست. این دیگر تمام شده، مشکل بحث انتقاد پذیری است و اینکه چطور افرادیکه قدرت دستشان است اشتباهات و خطاهایشان را مطرح نمی کنند و چطور از آنها درس نمی گیرند؟ مسئله این است که یک نماینده چطور می تواند از یک اشتباه بعنوان فرصتی برای نشان دادن تجربه و در عین حال قدرت خود استفاده کند؟
کنایه ای که اینجا پنهان است این است که خیلی از آقایان پذیرفتن اشتباهاتشان را نشانه ضعف می دانند. اما در بسیاری از موارد عکس این صادق است. پذیرفتن اشتباهاتمان به ما برای تقویت روابطمان با مردم، مدیران و اعضای ستاد انتخاباتیمان کمک میکند. مطمئنا فردی که اشتباهاتش را نپذیرد به نظر دیگران متکبر و غیرقابل اعتماد می آید؛ و هیچ نماینده مجلسی نمی خواهد غیرقابل اعتماد به نظر برسد چرا که به زودی نه تنها مردم، بلکه اعضای اصلی ستاد انتخاباتیش از او دل خواهند کند. به همین دلیل است که افراد صادق خیلی راحت اشتباهاتشان را می پذیرند. آنها می فهمند که اگر به این کار تمایلی نداشته باشند باید هزینه گزافی برای آن پرداخت کنند.
از این رو توصیه‌ای به همه کاندیداهای این دوره دارم. دوست دارم صادقانه به همه کاندیداها -مخصوصا آنها که مسئولت اجرایی بزرگتری داشته‌اند- بگویم: آقایان کاندیداها! صداقت خوب چیزی است. قبول اشتباهات هم آنطور که فکر می کنید کار سختی نیست. پذیرفتن اشتباهاتتان نشان می دهد که شما به روابطی که ایجاد کرده اید باور دارید. اطرافیان شما باید بدانند که شما هم انسان هستید. آنها باید بدانند که شما به آنها و به عملکرد خودتان اعتماد دارید که بگویید: «معذرت می خواهم. من نتوانستم این کار را خوب انجام دهم. خودم مسئولیت آن را قبول می کنم.»


نوشته شده در  دوشنبه 90/10/26ساعت  11:0 صبح  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

محسن صرامی از اعضاء فعال بسیج دانش آموزی در زمان جنگ و بعد از آن بود. ایشان پس از جنگ در سال 1369 در رشتهء دبیری زیست شناسی در دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. به علت روحیهء خستگی ناپذیرش در دوران دانشجویی نیز به عنوان فعال مذهبی، فرهنگی و سیاسی شناخته می شد و حضور پر رنگی در تمامی فعالیت‌های مذهبی وانقلابی داشت.
بعد از دوران دانشجویی، صرامی دو سال مهارت و کار در دور افتاده ترین مناطق ایلام(دره شهر – ماژین) و پلدختر استان لرستان را با موفقیت پشت سر نهاد. پس از بازگشت به شهرستان، معاونت دبیرستان های خوارزمی و شهدا را بر عهده گرفت و سپس مدیر دبیرستان خوارزمی شد. علاقه شدید ایشان به معلمی باعث شد که به امر تدریس در دروس زیست شناسی و روان شناسی بپردازد و با سبک جدید آموزش که حاصل ابتکار ذهنی و احساس مسئولیت نسبت به دانش آموزانش بود دروس تعلیمی را با شادابی تمام در ذهن آنها ماندگار کند. اغلب شاگردان ایشان به این امر اعتراف دارند که بعد از سالها نیز نمی توانند طرز بیان ، ارتباطات عاطفی و جدیت در یاد دهی صرامی که همراه با بیان مسائل مذهبی و سیاسی روز بود را از ذهن خود فراموش کنند...


نوشته شده در  شنبه 90/10/24ساعت  5:0 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

محسن صرامی در اسفندماه سال 1349 در شهرستان خمینی شهر به دنیا آمد. در مدارس دانش، عماد سیادت، شهید اشرفی و دبیرستان شهدا  دوران ابتدایی تا دبیرستان را طی کرد و سال آخر دبیرستان در دبیرستان شهید عباس نبوی منش اصفهان مدرک دیپلم خود را گرفت.
از همان دوران ابتدایی در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی حضوری پر رنگ داشت و از فعالین مسجد و نماز جماعت به شمار می‌رفت. این علاقه به حدی بود که به زودی به عنوان یکی از افراد مسئول در واحد فرهنگی ستاد نماز جمعه انتخاب گردید.
محسن با وجود سن کم و با وجود اینکه دو برادر دیگرش در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند به هر ترتیب ممکن خانواده را راضی ساخته و در جبهه‌های جنوب و شمال غرب حضور میابد و در همان منطقه در اثر استنشاق گازهای شمیایی جانباز می‌شود...


نوشته شده در  پنج شنبه 90/10/22ساعت  10:0 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()

با اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها و شدت گرفتن فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، تصمیم گرفتیم صفحه‌ای در این دنیای مجازی ایجاد کنیم و از کاندیدای محبوبمان جناب آقای محسن صرامی حمایت کنیم. اینجا را تعدادی از دوستانی می‌نویسند که به این نتیجه رسیده‌اند این شهر نماینده‌ای می‌خواهد کاری! کسی که کار بلد باشد و اکتیو! کسی که درد شناس باشد و راه درمان را بلد!

محسن صرامی رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر و کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی


نوشته شده در  سه شنبه 90/10/20ساعت  9:0 عصر  توسط حامیان محسن صرامی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آرای خاموش خمینی شهر به سبد چه کسی ریخت؟
بیانیه(1)
پیروزی بزرگ
چهار سال وقت واقعا ضیقه!
فرهنگی ها و بازاری ها و همه مردم!
حمایت حاج آقا مکارم
درد دلهای بانو کشاورز
[عناوین آرشیوشده]